Esen3535 zynn35 evet uzman radyolog vardı gayet pozitif biriydi güzelce anlattı 20.haftada gitmiştim sorunsuz geçirmiştik şimdi 34.haftadyım
zynn35 Esen3535 teşekkür ederim memnun kaldıysanız ne güzel olumlu şeyler duymak rahatlatıcı bizimde güzel geçer umarım 😊 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻🥰