htckbra34 Minik0 kullandım bende enfeksiyon için iyi gelmedi sonradan tekrar fitil kullanmak zorunda kaldım
Zeyyyn Minik0 2 kere kullandım kanımda enfeksiyon vardı gebelerin kullanacağı sınıfta ilaç o yüzden sıkıntı yok rahat olun
Minik0 htckbra34 aslinda doktoeuma guveniyorum ama antibiyotik denince gozumu korkutuyor bebegime bir zarari olurmu diye siz kullandim dedikce motive oluyorum
MedRec28 Minik0 Bende 1 defa kullandım kanımda enfeksiyon var dı korkulcak bi durum yok bence kullanabilirsiniz doktorunuz uygun gördüyse
kirpapatyasiii Minik0 bende kullanmıştım ameliyat sonrası vermişlerdi hiç sıkıntı yaşamadım aksine vakti geldiğini hissediyordum
Gunerssvvl Minik0 ben kulandim canım hamileliğimin 10.haftasinda flan çok ağrım vardı dayanamıyordum Doktor eczacı da Korkm bir şey olmaz hamileler bunu kullanıyor dedi
Aylinsemih Minik0 2 aydır kullanıyorum ama yarim yarim alıyorum eczanede çalışıyorum bu arada bebeğin suyunda kaçak var durdurmak için içiyorum bir yan etki yapmadi
MinikMicizem Bende kullanmaya başladım 3 günüm dktorunuz verdiyse kullanın tabikide zararı olcak ilacı doktor nie versin enfeksiyon daha kotu Allah göstermesin daha kötü sonuçlar yaratabilir aksatmayin kullanın mutlaka