Hamilebirisi_ Geçtiğimiz günlerde çatı muayenesi oldum. Doktor hiç açıklığımın olmadığını söyledi ancak bebek doğum pozisyonu almıştı. Açıklık olması için ne yapmam lazım ya da bu konuda tecrübesi olan varsa yaşadıklarını yazabilir mi?
yagmurdogann Hamilebirisi_ canım 41 e hatta bir sıkıntı yoksa 42 ye kadar yolu var normal doğumun 40da kesin olacak diye bir durum yok ama doğum için sanırım en iyi yapabileceğin durum eşinle korunmadan ilişkiye girmek çünkü spermin içinde bulunan bir madde açılmanı sağlayabiliyor bildiğim kadarıyla bu madde suni sancınında içinde de bulunuyor . Bu dediğimi sende bir araştır istiyorsan.
Emn_dgn Hamilebirisi_ neden acele ediyorsunuz ki daha vaktiniz var görende 43 haftada sanacak herşey vaktinde güzel
yagmurdogann yagmurdogann ve bir de şimdi arkadaşın yazdığını gördüm diyabet hastası değilsen gebeliğimde günde dört hurma çok etkiliymiş onun içinde bulunan madde de sadece hurmada olan ve doğumu başlatan bir hormon salgılamanı sağlıyor. 😁
Brcccc Hamilebirisi_ merhaba bol bol merdiven in çık , squat yap , hurma ye kesnlkle çok faydasını gördüm 37+5 te 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı şimdi miniğimin kokusuna doyamıyorum resmen 🥰 Allah sağ salim kavuştursun yavrularınıza inşallah🐣🐣
Rmsk Hamilebirisi_ adaçayı hurma squat birde ahududu mu kuşburnu mu bı çay daha soyleid doktorum ama hatirlayamadim
Hediyecelik Hamilebirisi_ bol bol yürüyüş, hurma ye hergün ve ahududu yaprağı çayı iç Cömel kalk yap yürürken de bacaklarini acarak yuru:) oglumu normal doğumla kucagima almıştım doktor önerisiyle yapmıştım hepsini ve faydasi oldu
BelisinAnnesi Hamilebirisi_ 3 yıl önce kızımı doğurduğum haftadasın :). Benm +2 de nişanım gelmişti ertesi gün akşama dgru doğurmuştum hayırlı doğumun olsun canım inşalah