Nursel725 Oturarak nst çekilir mi acaba ? Yatarken belim çok ağrıdı. Nefesim daraldı . Merak ettim .doktorumada sormayı unutmuşum . Sanki oturarak sancı olduğunda da daha rahat ederim .
Deletedmom_5 Nursel725 Ben sırt üstü cok durunca tansiyonum düşüyor doktorum hafif oturur pozisyonda çekil demişti bende öyle çekiliyorum