2yavruuannesi LivaveLeyla LivaveLeyla hiç karısmıyolar gelene gidene. İstedıgın gbı gırıp cıkıyosun odaya.eltım doğum yaptı medarda 3 ay once yasak dedıler zıyaretcı ama bız gittik hıcbsey demedıler.
LivaveLeyla 2yavruuannesi gelen giden istemiyorum zaten kendi annem babamı erkek kardeşimi göreyim ablam kalacak gece zaten yanımda onların dışında ne eve ne hastaneye bir süre akraba vs istemiyorum kayınvalidem eve gelir büyük ihtimalle anneme babama sıkıntı olmasın diye düşündüm
rmdfile LivaveLeyla merhaba ziyaretçi konusunda çok sıkmıyorlar benim kardeşlerim girip çıkabildi onlar dışında ben de kabul etmedim zaten. Hastaneye gelince hemşire ve ebelerden çok memnun kaldım gerçekten hepsinden Allah razı olsun yüksek tansiyondan sezaryen sonrası biraz sıkıntı yaşadım benimle de bebeğimle de çok güzel ilgilendiler. ekstra hassas bi dönemimizde en önemlisi hemşire ve ebeler bence inşaallah siz de sağlıkla kucağınıza alıp memnun ayrılırsınız 🤲🏻
LivaveLeyla rmdfile kesinlikle benim içinde en önemlisi ameliyathane ekibi ve hemşireler 2. doğumum olacak inşallah hastane ismine göre doğum yapmak değil ekibe göre doğum yapmak en önemlisi içimi rahatlattınız çok sağolun medicanayla medar arasında kalmıştım medarda yapacağım doğumumu 🧿🤲🏻💕 sezeryan sonrası kaç gün kaldınız hastanede ?
rmdfile LivaveLeyla ben çok panik bi insanım genel anesteziyle sezaryen oldum ameliyathanedeki ekip bayılana kadar cidden çok destek oldular. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşaallahh 🤗🤲🏻
Gamze4125 Nurs3f4 çok memnunum ilk kızımda murat hoca medical parktaydı şimdi farabi de olduğunu öğrenince ona gitmeye başladım devlette olmasına rağmen çok ilgili
LivaveLeyla rmdfile amin inşallah sezeryan sonrası kaç gün hastanede kaldınız acaba ? pandemiden dolayı 1 gün kalınıyor diye duymuştum
2cocukannesiiii Bende Gebzeliyim, ilk gebelikte yüzyılda çiğdem hanıma gitmiştim şimdi bazı sebeplerden dolayı fatihe gidiyorum 1 ay sonra cinsiyet için çiğdem hanıma gideceğim İnsaAllah 🥰
rmdfile LivaveLeyla 2 gece kaldım ben benim doktorum 2 gece kaldırıyormuş bir de tansiyonum yükselince hastanede kontrol altında olmam daha iyi olur diye 2 gece kaldım.
Guzelannehnm Nurs3f4 Gebze Burhan şeker doktorumuz özel muayenesi var medar da Doğum olacak Allah’ın izni ile 31+2 💙
Orange Guzelannehnm Merhaba, ben de Burhan Bey’e gidiyorum. Hastane seçme aşamasındayım. Neyi baz alarak seçtiniz acaba Medarı, biz de kararsızız bu konuda ?
Guzelannehnm Orange açıkçası ben hem evime yakın diye hem de fiyat olarak daha uygun geldi bir de medar ile çevremden hep güzel örnekler güzel duyumlar aldım
Ela321 Nurs3f4 bende doğumumu Aslıhan hanıma yaptırdım onun kadar tatlı ve tecrübeli bir doktor görmedim🥰🥰
Nurs3f4 Ela321 bende Aslıhan Hanımı çok istiyodum da bazı sebeplerden dolayı devlet hastanesinde doğum yapmam gerekti
LivaveLeyla rmdfile anladım çok sağolun hakkınızı helal edin çok soru sordum ☺️ sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi 🤲🏻