EbruHafsa Hanımlar, ben çoook sıkılıyorum, gittiğim yerdede sıkılıyorum :/ şafak 13, tabi yine Allah bilir ama 😬 bu sıkıntılar neyin nesi? Doğum yaklaştığı için mi ki ? 😶 çıldırmak üzereyim
Deletedmom18 EbruHafsa valla kızlar gayet güzel ilerliyorum ben 41 gün kaldı Allah kısmet ederse gece yarısından sonrA kendimi dinamik enerjik hissediyorum yerimde duramıyorum iş yapmaktan kendimi alamıyorum
Sedacengiz Bizimde son 7 gün kaldı Doğuma. Sadece vajina ağrısı var o beni mahvediyor😪 onun dışında bide sıcaklar 😩 sorunsuz gebelik geçirdim her işimi bu Vakte kadar kendim yaptım güçlüymüşüm bunu anladım ❤️ Ama dediğin gibi son hafta sıkıntısı bıkkınlığı geçmiyor