aslanreis Hanımlar oğlum 800 gr civarında yemek secmiyorum ne olursa yiyorum ama özellikle dikkat ettigim birsey yok sizler nasıl besleniyorsunu bebeklerinizin kilosu nekadar
belisslinaa aslanreis sağlıklı olması önemli olan kilosu iki üç hafta önden giden bebek daha sağlıklı değil sonuçta
Meryeeem10 aslanreis 28 haftalıkken 1.500gr doktor ne yiyip içiyorsan böyle devam et kilosu önden gidiyor demişti. Şuan 33 haftalığız henüz kontrolume 1 hafta var öğrenemedik kaç kilo olduğunu. Süt ceviz badem kaynamış yumurta günlük 2lt yakın su ve günde bir sade soda içiyorum ayrıca sigarada kullanıyorum malesef. Doktorum sigara içen bir hamileye göre bebeğini çok güzel besliyorsun demişti aslanreis
HilalYlmz aslanreis 25+4üz bugün kontrolümüz vardı 1128 kg çıktı oğluşum Allah ne verdiyse yiyorum öyle özel yaptığım yediğim bişeyler yok
aslanreis belisslinaa tabiki sağlıklı olması önemli ama bebegim icinde besleyici yemekler yemek istiyorum
belisslinaa aslanreis kan akışın bebeğe güzel gidiyorsa ne yendiğinin pek bi önemi olmuyor canım Her şeyden ye azar azar 😄
aslanreis Meryeeem10 maşallah 🙏 teşekkür ederim bende ara ögün kuruyemiş yapayım sütü sütlü kahve olarak tüketiyorum sanırım oyüzden pek bir faydası kalmıyor
Cotanak HilalYlmz merhaba, doktorunuz bebeğinize önden gidiyor dedi mi acaba? Ben 26+6yım bebrğim 1100 gram çıktı ve iki hafta önden gidiyor, iri bebek dedi de
Meryeeem10 aslanreis kafeinin bi yararı olmaz benim midem çok yanıyor ve süt iyi geliyor ben elimde süt şişesiyle geziyorum hem bebek için hem mide yanması için iyi olur 😂
Mltm88 aslanreis Sütü tek başına için tabi🌹 Ben Muz,ceviz,2-3 bardak süt,kaşar peynir yiyorum ve Doktorun verdiği imom omega ilacınıda aksatmıyorum hiç. 25+4′te 1014 gr 1 hafta önde dedi doktor.Önce önemli olan sağlıklı olması tabi ❤️
aslanreis Meryeeem10 afiyet olsun ben sadece kahve ile tüketiyorum yatarken kızıma ballı süt yapıyorum bir barkdakta kendim iceyim bari😃
ilahiliaa26- Salı günü gittim 25+5 idim 877 gr gayet iyi dedi zaten 26. Haftada 700 ile 900gr ortalama olması lazım sizin de ideal ben zayıf ne kilolu. Kilolu olması da iyi bir şey değil ki her şeyin azı da fazlası da zarar ben biraz stresten suyum ben kilom azdı armut havuç su kuruyemiş ye dedi doktor ve 2 haftada inanılmaz toplamıştı bebeğim
aslanreis ilahiliaa26- tabiki kof kilo iyi bisey degil ben bebegim icin biraz daha onu beslicek seyler yemek istedim sadece masallah bebeginize
Medha aslanreis benim 24 haftalıkken 890 felandı şuan 27 oldu daha gitmedim doktora bakalım kaç olacak bikaç güne giderim
Eryener93 aslanreis geçen hafta 26.hafta da olup, 931gr kilo 35cm boyu olduğunu ve sağlıklı herşeyin yolunda olduğunu söyledi maşallah ki🙏🏻 Özellikle dikkat ettiğim bişi yok, kahvaltıya özen göstermeye çalışıyorum su süt tüketiyorum gibi