Kızlar en ufak şeyde ağlıyorum üç gündür eşim a dese ağlıyorum bugün kaynanamın yanında eşim ya anne herseye ağlıyor diyip güldü kaynanam hamilelikten oğlum diyor eşimde diyor askm senin hamileliğin ne kadar değişik diye şaka yapıyor ona bile ağladım aşırı duygusalım ne zaman geçer bu 🤷♀️🥺