okem bu üçüncü doktor zaten canim 3 ayrı kilo çıkardılar. 2600 2500 2300 şimdiye kadar gittiğim doktorum 1 hafta geride 37 de alalim dedi. Radyoloji doktoru bi sikinti yok 3 haftaya kadar gerilik normal kabul edilir dedi. Bugunki doktor iki haftadan fazla geri olduğunu 38 de sezaryeni yapacağını söyledi bi sikinti cikmazsa. Bugunki doktora olacam doğumunu en azindan 38e kadar bekleyecek rabbime emanet insallah şaştım yani