Sibel0330 doktorun neye dayanarak dış gebelik dedi? Onu bir anlayalım önce. Bende iki hafta önce boş gebelikten kürtaj oldum 4. haftada gelişimi durmuş kese zor görünüyordu gelişmedi 5. haftada kürtaj oldum, doktorum bir adet beklemen yeter dedi ben beklemek istemiyorum dedim ( kronik bir hastalığım var şu an kalırsam ilk 3 ay ilaçsız atlatabilirim detayı uzun)güldü iyi peki bekleme dedi. Dün yumurtlama günümdü bekliyorum 😊bu şekilde kalan çok var ama doktora sorman lazım, ileri haftalarda olan kürtajlarda bekleme veriyorlar benimki kimyasal gibi bişeydi, doktorla iletişim kuramıyorsanız değiştirin ve betanız yüksek değil büyük ihtimalle yeni gebelik ultrasonda gözükmez zaten , neden dış gebelik dedi ki ? 🤷♀️