Bugun bebegim cok fazla hareket etmedi normalde beni parcalayacak sekilde hareketler ederdi bugun yok pek bide karnim sertlesiyor surekli baski gibi biseyler oluyor disarda biraz yurudum sol kasigim aciyor simdide 33 haftaya gircez yarin ayni durumu yasayan anneler var mi neden oluyor sizce ?