2cocukannesi bende suan 36+4 haftalik hamileyim salı gunune kadar kontrollerin hep iyiydi hatta bi ara gelisimi inde gidiyodu. Sali günü kontrolde kendi doktorum 2600 gr dedi 1 hafta geride dogumum sezaryen olacagi icin 37 de alalim dedi. Sebebini sorunca 1 hafta geride ama diyip geçiştirdi doktorumu biraktim. Dun şehir hastanesinde arkadaşımın önerdiği doktora gittim 2 hafta geride 2300 dedi ve ne yapsamda kilo almayacağını söylemek istedi. Doppler iyi nerde kalp atımı iyi. Zamaninda detaylida yaptirdim uclu testte yaptirdim cok sukur hepsi temiz. Nedne boyle oldu bende bilmiyorum. Iki doktorun kilo ölçümünün arasında 300 gr var hangisi doğru hangisine inanayım bilemedim. 2500 kilo doğacak yani. Oglum var 9 yasinda onda hic sıkıntımız olmadi 38. Haftada 3200 doğmuştu. Dünden beri düşünüp duruyorum oyle