VesileOztrk Kizlarrrr, sizlerden fikir almaya geldim. Iki isim arasinda çok kararsiziz, Belinay veya Mira. sizce hangisi olmalı ? 🌸🌸
balllkabagimm VesileOztrk Anlamlarını bilmiyorum ama tamamen kulağa hoş gelmesi açısından söylüyorum bence Mira:)
Masalannesii VesileOztrk belinay bir bebek için kaba bir isim gibi geliyor bana yami benim şahsi düşüncem bu yönde mira ise zarif bir isim Mira daha iyi 🌸
VesileOztrk balllkabagimm Belinay Peygamber çiçeği anlamına geliyor, Mira’da Tartışma anlamına geliyor 🙈 Çok kararsiziz 🙈
balllkabagimm VesileOztrk o zaman Belinay:) Şimdi ben de baktım Mira’nın bir çok anlamı var Farsça İbranice Rusça vs Belinay hem Türkçe bir isimmiş ve ayışığı demekmiş☺️
Olyb VesileOztrk Ikisi de iyi anlamlı değil canım. Mira dediğin gibi kavga demek. Belinay da bu anlamlara sahip: Böyle anlamı yanlış bilinen çok isim var
Olyb mujdezengin Latincedeki anlamı kuyruklu yıldız sadece. Hadis-i Şerifte kavga, iki yüzlülük anlamıyla geçiyor Mira. Türkçede tahta lata demek.
VesileOztrk Deryabelinay Çok zarif duruyor gerçekten ben çok beğeniyorum ama tabi hep ikilem de illa ki kalıyoruz 🙈
VesileOztrk Olyb Ya aslinda her ismin farkli anlamlari oluyo, mesela benim adimda Vesile birseye vesile olmak derler güzel anlami var ama eminim ki baska bir anlami bile vardir 🙈 Hiç bilemiyoruz. Çok tesekkur ediyorum yinede 🌸
mujdezengin Olyb bir çok anlamı var zaten her dilde , okyanus , dünya , tartışma , kuyruklu yıldız , isim analizinde ise çok pozitif , ışık saçan , ılımlı olarak anılıyor bende çok araştırdım merak etmeyin :)
VesileOztrk SuYesili28 Çok hosuma gidiyor aslinda ama Belinay’a daha çok zaafim var 🙈 Hala kararsiziz 🙈