gnlkkrt **Doğumdan sonra izin çok az malum. Çevrenizde alan varsa doğum sonrası heyet raporu veren alınabilen hastane doktor var mı? İstanbul Ankara sakarya Kocaeli Düzce Bolu civarı uyar **
Skrye gnlkkrt ayy evet yaa bu sisteme bende çok sinir oldum resmen devlet diyor ki bebeğini doğur kırkın çıkmadan gel diyor yani
pikachuu gnlkkrt heyet deil ama ben kurumsalda calisiyorum dogumdan snra ucretsiz izin hakkm varmis birkac ay. İsterseniz bi arastirin