40+1 haftalığız pazartesi kontrolum var kendi sancımla doğurmak istiyorum ama pazartesi suni sancıyla doğum gerçekleşebilir
Sizce bebekte sorun yoksa suyu azalmadıysa beklemeli miyim?? kafam çok karışık suni sancı alıp yan etkisini goren oldu mu birde suni sancı almak yerine sezeryan mı olmalıyım deneyimlerinizi paylaşirsaniz çok sevinirim☺️