Sevgikaya1525 Kızlar 30 cu haftamdaym ve yalancı sancılarım oluyor glba yalancı sancıyı hafifletmek için ne yapablrm
Mmoommlife Sevgikaya1525 Merhaba gecmıs olsun yalancı sancı dedıgnız nasıl bısey? Adet sancısı gıbı bır agrımı yoksa rahımde batma seklınde bır agrımı?
Sevgikaya1525 Suleasyaa ya duşta alamıyorum bugün tetenoz aşısı oldum ve sancılarım sanki çoğaldı gibi
Suleasyaa Sevgikaya1525 kaç saat oldu ki aşiyi yaptıralı.Tetanoz sonrası banyo yapmayın mi dediler .?
Sevgikaya1525 Suleasyaa ewet doktor yapma dedi bugün saat öğlen 3 gibi yaptım aşıyı dha 23 saat geçmedi su değince dha da ağrı olurmuş şişermiş
asli16 Sevgikaya1525 canım sırttan geliyosa normal sancı oluyor o. Yalancı olan genelde karın bölgesinde oluyor diye biliyorum. Bende bugün NST de çıktı sancı 36 haftalığım. Sancıyı hiç hissetmeme rağmen yüksek çıktı iğne vurdular erken doğum olmasın diye
Sevgikaya1525 asli16 kuzum bende doktoruma sordum o da bana karnından sırtına doğru vurursa doğum sancısı ama sırtan karnına vurursa ve çok şiddetlenmeden hemen geçerse korkma yalancı sancı dedi
Sirine2828 Bende 30 cu haftadayim benimde adet sancisi gibi sancim oluyor arada demeki yalanci sanciymis genelde ishal agrisi gibi gelio karnimin altina sonra gidio Fazla surmuo gunde 1 defa bilemedin 2 defa olur
Sevgikaya1525 Sirine2828 aynn öyle canm işte o yalancı sancı bende de günde bi iki defa kısa sürüyyor ztn normlmiş 25 haftada başlarmış bazı insanların benm 29 da başladı
asli16 Sevgikaya1525 haftan erken inşallah çıkmaz sancın 🤲🏼 Sürekli uzan dinlen ayakta kalma ben kendimi çok yordum pişmanım şimdi
Sevgikaya1525 asli16 ah kuzum keşke dinlensem ama öyle inatçı bi huyum varki eşim kızar arkasını döner ben başlarım temzliğe çnkü ailem yanımda yok doğum için ewimi felan temzlemem lazım inşallah erken doğmaz
asli16 Sevgikaya1525 bende öyleyim duramıyorum yerimde sürekli evi temizliyorum eğil kalk derken sonra sancı oluyor işte 🤣
Sevgikaya1525 asli16 ah 😂ah bizler ne olcaz eşim hep kızıyor yaaa aslında biz niye bile bile yapıorz onu da anlamıyorum😂misal bugün aşılı kolumla duvar sildim bakalm bu gece uyuyablcz mi
asli16 Sevgikaya1525 benimde eşim kızıyor yat diyor ama sıkılıyorum galiba 😅 hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏼🥰