Kalp11 araba 1100 tl yatak oyun parkı aldık 300 tl baby plus içine yatak koyduk beşik oldu herşey mükemmel olmak zorunda değil önceden böyle şeyler yoktu 😁 bizde el verdiğince makul tuttuk herşeyi😁 bezi bim den aldım banyo ihtiyacını losyonu en uygunlarını aldım geri kalan kıyafet reflü yatagı banyo seti yaklasık 500 tl ye bimden aldım hasth cıkışını falan 😁 iyi ki de böyle yaptık ilerde oda yapmak nasip olursa o zaman herşey en iyisi olur tabi ama bebekken bilmez nerde yattı kalktı falan hiç pahalı bişe almadım valla gerek yok fuzili masraf iki oyuncak takıyorlar fiyata 200 tl koyuyorlar yazık günah valla o paraya 🙁