MuucizeminAnnesii Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim, kasığımda birşey atıyor gibi hissediyorum. Bunu yaşayan oldu mu? Neden olduğunu bilen var mı 😅 dışarıdan da hissediliyor, kalp atışı gibi aynı ama
GulcanDongel MuucizeminAnnesii 21+1im bugün benim de kasıklarımda pıt pıt hissediyorum öyle pes pese değil ara ara oluyo. Gaz sandım ama değil bebek atması.
Mzeynepp MuucizeminAnnesii evet canım hıçkırık. Ciğerlerini de gelistiriyor hıçkıtması iyi :) benim de hemen her gün hıçkırıyor. Ben sonlarayım artık tabi
MuucizeminAnnesii Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰 tüp bebek bir de ilk gebeliğim acayip heyecan yapıyorum böyle şeylerde 😅