Canım ben 17 haftalık hamileyim simdiden basladi bu hafta ve genel olarak hep agriyor belim, hafif kalca ve üstü😔insaAllah geçer rabbim yardimcimiz olsun
Erken dogumla alakali oldugunu dusunmuyorum
Ilk hamileligimde de agrim baslamisti bu sefer daha 2 ay erkenden basladi