Hafissee melekVzeynepE normal değil de sezarye Doğum yapan arkadaslar oldu memnunlardı bende normal için bekliyorum😁 dogurursam yazarım
melekVzeynepE Hafissee bende inşallah normal için bekliyorum da, acaba fiyatları nelere bilginiz var mıı, ne kadar kaldı bu arada rabbim kavuştursun inşallah ♥️🌼
Hafissee melekVzeynepE hmm bende hülya artuc a gidiyorum normal doğum 2400 sezaryen 2700 herşey dahil 😁 doğumhane katı da kapı süsleri yok yasak mı bilmiyorum detaylı soruları haftaya sorcam ama 😁