MomofOne Kizlar bugün corona oldugumu ögrendim. Bhrnum biraz tikali ve öksürük var. Sizin bu haftalarda nasil gecti agir mi atlattiniz ?
damlaacaglaa MomofOne ben 24 25. Haftamda olmuştum. İlk gün yorgunluk vb vardı ama sonra gecti. Hiç sıkıntı yaşamadım. Sarma falan sardım evde sıkıntıdan öyle diyim 😊 inşallah sen de hafif atlatırsın
Shnern Bol bol su iç cNim c vitamini almaya bak morelimi yüksek tut sıvı tuket çorbalarda tüket geçmiş olsun