Öncelikle gecmiş olsun bende hamilelikten hemen sonra devam eden bir kaşıntı problemı vardı. İlac yan etkisidir vs derken ilac degısıklıgıne gidildi hep en sonunda cildiyeye gittım kurdeşen oldugumu yanı tıbbı anlamda ürtiker olarak geçiyor. Artı takviye hıc bır sey kullanamıyorum suan alerjı ılacı kullanıyorum. Hamilelıkte karsılasılan bır durummus olabiliyormuş ilaçların yan etkısıde olabiliyormus alerjı testi hamıle oldugun ıcın yapılmıyor ama bence tez zamanda görün derım benım vucudum da kabarmalarda oluyordu.