Nly_csr Iremsude tessekkurler :) Bende yeni başladım almaya bakalım abartmakta istemiyorum eksikte kalsın istemiyorum bez hangi marka aldınız genelde sleepy öneriyorlar bende bu hafta biraz stok yapmayı düşünüyorum