Minikmucizemveben Kızlar merhaba 🙋 17+2 haftalık hamileyim ve hala cinsiyetini öğrenemedim ne zaman kontrole gitsem uygun pozisyonda olmuyor ne yaptıysak doktorla göstermedi . var mı benimle aynı durumda olan , göstermesi için me yapabilirim var mı bunun bir yolu ☺💕🍀
Esracim Minikmucizemveben aa valla şaşırdım 😊 bize doktor öksür dedi öyle gösterdi. Yoksa hep sırtı dönük
Seyma18 Minikmucizemveben merhaba bende öğrenemedim 20. Haftamizdayz daha göstermedi 2hafta sonra detaylı ultrason var orda gösterir inşallah artık 😊
Minikmucizemveben KaderAKAN. Oooo 😁 ben o kadarkmeraktan çatlarım 🙈 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
Minikmucizemveben Esracim banada hafif hafif ultrason aletiyle karnıma vurdu döndü ama yine bacağını açmadı 😒 bidakine öksüreyim bakalım bide 😊
Minikmucizemveben AliyeAsel. Ben zaten en başından kız hissediyorum ama elim dahil tüm çevrem erkek diyor hayırlısı olsun en önemlisi sağlıklı olması tabi ama insan merak etmeden yapamıyor 😊
Minikmucizemveben Nidanurfirat evet o yüzden çok oyalanmadan bir iki dakika bakıp göstermiyor diyip çıkartıyorlar 😒
Hande23 Mavi1 ben özetle gittim arkası dönük baya uğraştı ama bi türlü dönmedi ama yumurtası var dedi
Bebislerim Mavi1 özel e gittim epey uğraştı göremedi ☺tahlilerim vardı devlet hastanesine gittim kız dedi doktora bağlı hersey ☺
Hanifekucuk Canım bizimki de 17. Haftaya kadar hep sırtı dönüktü şuan 18. Haftadayım oğlumuz olacağını öğrendik:)
KaderAKAN Ankara53 valla ben detayli ultrasona da girdim orda da gostermedi bu gidisle anca dogdugunda ögrenecem😀