Meltemcee Hanimlar idrar testi yapti doktorum 25 haftalik hamileyim protein +1 yaziyor bu aralar surekli basim agriyo genelde tansiyon 14 7 filan cikiyor sizce ne olabilir
Meltemcee Azramm33 tansiyona normal olabilir dedi 15 cikti orda tahlillerde bi sorun yok dedi devlet hastanezsi bu arada kafama takildi