Bahar27 Evet sonunda bende dogurdun nişan dı sancıydı açılma yoktu derken sabah saat 07/10 da normal dogum yaptım güneşim huzurum dogdu öglen 2 de taburcu oldum @Deletedmom93428 darısı bu gece sana canım 🌹
Deletedmom93428 Bahar27 yaa bana haber ver demiştim unutmamışsın yerim senii:)) ya ne güzel inşallah bende normal doğum yaparım geçmiş olsun canım benm 💜💜💜💜 devlette mi doğum yaptın özelde mi
Veraninannesi Bahar27 Allah analı babalı büyütsün inşallah hyrlisi olsun maşallah ne Gzuel darısı bizlerin başına 🥰
Bahar27 Deletedmom93428 seni unutur muyum kız 😂😍 Allah herkese kolay dogum nasip etsin inşallah özelde yaptım
Beyzan Arzuska sorduğun için çok teşekkür ederim henüz doğurmadim canım 39+3 oldum henüz gelen giden yok 🤷🏻♀️
SerapEsen Kaç haftalık doğurdunuz acaba bende bugün tam 40 haftalık oldum ama devlette normal yapacağım için 42 yi bekletmek istiyor doktor bende kakasını falan yer diye haftasını geçirmek istemiyorum
Bahar27 SerapEsen ben 40+3 te dogurdum normal de bugün dogurmasaydım sabah 8 de randevum var dı muhtemelen suni alıcak tım ama saat 7 de sabah dogurdum
Leselis SerapEsen ertelemeyin nolur ben devlette o hatayı yaptım 40+3 de dogurdum kakasını yememisti ama solumus dedi doktor 8 gün yattı
minicikanne Bahar27 Birden mi sancı geldi nasıl oldu? Hayırlı olsun güle güle büyütün bebişinizi 🤗🤗 Darısı biz bekleyenlere. Benimde sancım ve açılmam yok bekliyorum öyle. Nişanda gelmedi.
Bahar27 minicikanne evet Perşembe akşamı 7 de başladı cuma sabahı 7 de dogurdum ama sancımı suyum gelene kadar evde çektim gece 4 suyum geldi toplam üç saat hastanede sancı çektim oda kendi sancılarım la açıldım