Ertar 32+3 deyim, biraz önce benimde kasıklarıma adet ağrısı bi ağrı girip geçiyodu sürekli. Doktora mesaj attım. Şiddeti artmıyosa ve bi süre sonra rahatlıyorsan gaz sancısı da olabilir önemli değildir dedi. Takip et Şiddeti artıyorsa yada hiç geçmiyorsa haber ver dedi. Şuan için rahatım tekrar ağrımadı,