Byzbydn Hemoglobin 8.3 çıkmış kızlar pazartesi doğumum olucak büyük ihtimal. Normal yada sezaryen daha belli değil. Böyle bi durum yaşayan oldu mu ? Doğum sırasında bi sıkıntı oldu mu ?
Dyg61 Byzbydn benımde 8 çıktı doktor takviye ilaç verdi serumla anestezi doktoru onay vermez bu değerle dedi