Canım ağrın ve kanaman yoksa gitmene gerek yok stres yaparsan daha kötü olur böyle durumlarda panik davranmamak lazım sakin olursan daha iyi bence uzann kendini sakinleştir, ben birinden duymuştum bebeği istemiyor diye biyerlere asılmış ağaca çıkıp atlamış ip atlamış koltuğa kendini atarak oturmuş falan düşmesini istemiş çocuğunun ama çocuk düşmemiş ve şu bir gerçek Allah ol demeden hiç bir şey olmaz , sen isteyerek bile yapmamışsın, Şu an nasılsın iyi misin biraz daha ?