Ozge890 özellikle ilk ay çok önemli annesi mutlaka gece de emzirmen lazım acıktığı halde küçük olduğu İçin hemen uyanamıyordur o. En geç 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor. Yani söyle söyleyim o aslında aç ama sarılık yenidoğan olması vs hemen kalkamıyor artık son raddeye ağlamaya başlıyor. Çok zor biliyorum hepimiz çok zorlandık çok yorulduk uykusuz kaldık ama bu bir süreç ve geçiyor emin olun kesintisiz uyduğunuz günler de gelecek. Ama su an en geç 3 saatte bir alarm kurun besleyin yavrunuzu