Yaseminnna Merhaba deneyimli anneler bebek bezi alıcam yeni doğacak bebişime kaç beden numara olarak almalıyım hangi markadan stok yapıp cok almalı mıyım önerilerinizi bekliyorum
Mom0891 Yaseminnna Canım ben sleepy bio natural 1 numara aldım 2-5 kg yazıyor 1 den 4 paket, 2 numaradanda 4 paket aldım yanında ıslak mendilide hediye .4,5 kg olunca 1 numara dar geliyormuş yakın bir arkadaşım kullanıyor sızdırma pişik kızarıklık vs hiç yasamamıs çok memnun.Sudocrem bebek kremide aldım pişik için onu kullanıcam https://ty.gl/k4ctzp9al
zeytinkiz Yaseminnna Merhaba Sevgili annemiz, tabii ki görülüyor fakat bazı postlara yorum yapılmıyor. Bu görülmemezlşkden değil tercih veya bilgi olmamasından. Benimde 2 gündür actığım postlara cevap gelmiyor. Ama bu görülmemekden değil 🤭
Nurayademir Yaseminnna stok yapma bnce nasıl olcagını pişik yapıp yapmayacağını bılemezsın ben 1 paket prima primeum care aldım 70 li bakalm deneyıp göreceğim İNŞALLAH etrafımda cok kullanan var memnun bütcenız de uygunsa alın derim
Asel4220 zeytinkiz Kızımda prime kullanmıştım en küçük numarasını hiç bir bez prima kadar sanırım kaliteli dedik kendi görüşüm tabi tercih anneye ait