1 kızım var, 1yaşında. Ona banyo yaptırdım. Kucakta banyodan çıkınca düştüm. Popo deyil, yüz üstü. Şükür kızıma hiçbir şey olmadı. Amma ben korkuyorum. Bu arada bebeyi uyutdum haraketsiz yatıyorum. Ağrım yok. Hemen de çiş yaptım ki, basınc olmasın. Bir şey olur mu?