Aisa Bebeginiz fizyolojik sarık geçiren var mi ? Dun gittim doktora fiziolojik sarık 10 gune geçer diye yolladılar kan tahlimiz 14 çıkti onceki gun 16 çıkmişti inmeye başladı dedi 7 gun once doğduk, 3 gun sonra gine kan kan vercez