Tugce222 Arkadaşlar 11+4 deyim ben 2 gündür kasık ağrılarım başladı sanki regl ilk günlerindeki ağrı gibi hiç geçmiyor önemli bisey olabilirmi böyle olup doktora danışan varmidir...şimdiden teşekkürler
Elanaz Tugce222 Benim de oldu ara ara, doktora sordum. Bebeğin kendine yer açması gerekir dedi. Bir de regl zamanlarında ağrı olabilirmiş. Eğer kötü bir şey olursa sen onun ağrısını anlarsın, farklı oluyormuş çünkü.