14 haftamıza giriyoruz yarın iki gün önce doktora gittik. Ultrasonda dr dedi ki bir karadenizlilik var galiba. 😅 Dedim var. Başka türlü bu burnu açıklayamayacağım dedi güldü. Kızımın burnu büyük olacak galiba karadenizli genlerimin hepsi tuttu. (Aslında benim burnum küçüktür babasının da normal orta). Şimdiden estetik parası biriktirmem gerek sanırım😅 Var mı bizim gibi burnu olan?😃