Nisavedaseyday Ecemk66 9 hafta cnm halen hersey kokuyor mutfağa giremiyorum ya hafiften iştahsızlık başladı
Cidella Ecemk66 Hala devam mide ekşimesi. Prilam Dr var onu kullanmasam duramam valla bir de çubuk kraker. Kaç paket bitti bilmiyorum 😅
Ecemk66 Nisavedaseyday benimde 6. Haftadan beri böyleydi ama bu aralar azalma oldu gibi mide bulantısında🙄
Aysegul9371 Benimde 9+6 . Malesef bende bulantili gidiyorum prilam içmeme rağmen kusma yok ama bulantı öğürme sık oluyor. Ve kasik bölgemde iç kısmından bıçak keser gibi bir ağrı oluyor.