A23 benimde aynı suyu azalmış 30. Haftada farkettiler şimdi 31+ 6 olduk. Haftada 1 perinatolog takibi haftada 2 nst 15 günde 1 detaylı ve hafta 1 normal kadın doğuma kontrolümüz var. Çünkü sun azlığının çok iyi takip edilmesi gerek buna bağlı zaten gelişim geriliği oluşuyor. Kilosu önemli dedi doktor ilerliyorsa az da olsa bekletiz 37. Haftaya kadar dedi ama az kilo alcak tabii ufak tefek olucak belki küvöze bile girebilir dediler bakalım sıkı takipteyiz. Bu arada Bebek kilo alsın diye dünya yedim havuç suyu içtim ama çok fayda etmiyor söyliyim. Doktorda etmez dedi. Beklicez bakalım neler bekliyor bizi