savmerve Selam anneler, biz 37. Haftaya girdik bugun. Ölçümlere göre 36 hafta 4 günlük falan gözüküyor. Arada böyle gitgelli oluyor iki hafta önce önde gidiyordu mesela. Sizin de öyle mi? 37. Haftada kilonuz kaç acaba☺️
Papatyya savmerve bugun 37+2 yız kontrolum vardı bebegım 3500 kg 51 cm dedı doktor ayrıca ultrasona göre 38+4 gözüküyor iri bi benek dedı doktor
Ates21 savmerve Ben bugün gittim 36 haftalığım kilosu 3.300 haftaya tekrar kontrol var bakalım 37 de kilosu ne kadar olacak
savmerve Serha bizim de 37 bugun 2800 cikti e normal o zaman degil mi? Doktorum da ısrarla bebeğin sağlıklı kilosu da iyi diyor ama ben sanırım iyi bakamıyor muyum düsüncesine giriyorum
Serha Papatyya Bende kısmetse normali çok istiyorum inşallah 36. Haftada çatı muayenesi yapmıştı çatın da uygun bebekte minyon seni zorlamaz normal yapabilirsin dedi. Bugün de kanala inmiş bile bebiş hala normal istiyorsan bol hareket et ama havalar sıcak çok dışarı çıkma evde yap dedi. Benim doktorda sezeryan yanlısı ama ben net olduğumu söyledim başta . Çok şükür ki bi sorunda çıkmadı da diretme gibi bir şansı yok. Nst de hiç sancım çıkmıyor bugün yine çıkmadı mesela sessiz sedasız ilerliyor oğlum 🥰
Papatyya Serha yaa ne guzel bende çok net soyledım ama süreklı sezaryn dıyo benı sınır edıyo🙄 bnimde bır parmk açıklıgım çıktı nst sancım sıfır 🤦♀️🤦♀️
Serha Papatyya öyle doktorlara pek güvenmiyorum valla şimdi normal ilerlese rahatı bozulur diye sezeryan istiyorlar hep umarım gönlüne göre olur🙏