Merhaba arkadaşlar 30 yasinda 3.hamileligim 2 hamileligimdede hiç böyle şeyler yaşamadım o kadar ağır geçiriyorum ki nefes alamıyorum çok agirlastim artık doktora gidip yalvarmak istiyorum doğurmak için o dereceyim çok sıkıntılı geçti ilk 4 ay düşük tehlikesi vardi sonra 2 ay hergun migren atağı yaşadım idrar yolu enfeksiyonum hiç bitmedi ağrılar sancılar sanki 2 yıldır hamileyim birde kilolu hamile kaldım 80le kaldım şuan 93 kiloyum boyum uzun ama sanırım onunda etkisi var zorlanmamda ay depresyona mı girdim nedir