_haziran Hanımlar nasıl gidiyo cinsiyetler neler 😊 sağlık durumları nasıl boyu kilosu muhabbet edelim
Melike _haziran 24+3 ten Merhabalarr 🙋🏻♀️ Hamileliğim güzel gidiyor. Çokl şükür hiçbir problem yok🥰 Cinsiyetimiz kız 👧🏻 En son 1 ay önce gitmiştik hastaneye. Pazartesi gidicez bakalım o zaman boy ve kilosuna çok heycanlıyım 🙊 Sizde durumlar ne ?
N-h-e123 _haziran 24*5 ’im şükür güzel gidiyor 1 kızım daha olacak salı kontrolüm vardı bebek yukarı çıkmış yeri güzel dedi doktorum . 680 gr 🥰
elisa123 _haziran 24+3 riskli gebelik bizimki benim kızım arada bizi korkutuyor ama buna da şükür 11 temmuz da randevumuz İnşallah Güzel haberler alırız plesentamız aşağıda yukarı çıkar dedi doktor . İnşallah çıkmıştır 🥰
aysimaninveprensinannesi Merhaba 24.5im cinsiyeti erkek birde 9yasinda kizim var kimler alisverisini yapti ben bise almadim daha
_haziran aysimaninveprensinannesi bende çok kıyafet almadım ama beşik dolap puset vs o tür şeyleri aldım
Yaz0808 Melike yazarken de postu dedim şimdi katalog ürünü sanıp kaldırırsanız eyvah diye ama teşekkürler yine de bir yanlışlık olmuş galiba1😅🌸😂
Melike Yaz0808 Ay yok yok 😂etiket ekleyeyim derken elim kitleye basmış kusura bakmayın 🙊 kilitli değil postunuz. Kullanabilirsiniz ☺️
Semarasemra Bugun kontrolumuz vardı tam 23 haftalık oldum , ama doktor 1 hafta onden gidiyor dedi 24 haftalık 600 grammış ogluşum https://resimyukle.org/i/VhwaB ❤