Burun kemiği vs başka bişey görülmedi 33 haftaya giricez 🙏ayrintiliya girdim ordada ense kalınlığı War dedi doktor onun dışında hiçbir bulgu yok dedi ama benim acilmam vardı 21 haftamda serklaj oldum hicbi test yaptrmadim iki hafta önde gidiyoruz hala ense kalınlığımiz bı tık yüksek ama bu haftalarda doktorum doğru sonuç vermediğini de syluyo gelisimimiz de iki hafta önde gidiyo öyle yada byle az bı yolumuz kaldı doğunca ogrenicez artık rabbim hayırlısıyla kucagmza almayı nasip etsin inşallah hepimizin🙏🙏🙏