Benim tüp bebek ve ilki düşük olduğu için serum tedavisi alıyorum. Bugün öğlen serumdan eve geldim ve laboya girdim hafif pembe-kirmizi l birkaç damla kan geldi. Önceki de 6+1 de olmuştu korkarak doktoruma muayene gittim. Ama ufaklık büyümüş ve kalp atışı duyduk 124 çıktı 😇 6+1 deyiz. Haftaya tekrar bakacağız kanamam da kesildi 3-5 damla olup. Sizde oldu mu ? Kalp atışı yavaşlamaz değil mi ?
(Serumlar, progestan fitil, proluton ve Prolutex iğne kullanıyorum düşük önlemi için)