Elazknn Arkadaşlar özel hastanede eşleri ultrasonu görmeleri için içeri alıyorlardı şuan özele giden eşini içeri alan var mi
Minik_kalplim_ Elazknn hangi şehirdesiniz? Ben istanbuldayım eşimle giriyorum çünkü onlarda görmek istiyor haklılar😇
Deletedmom_33 Elazknn Ben Pendik Medipole gidiyorum. Doktor önce beni alıyor muaneye geçince eşimi içeri alıyor TV ekranına yansıtıyor ve orda gösteriyor
EceZ Elazknn evet ist memorial a gidiyorum. her zaman giriyor izin veriliyor hatta özellkle yanımda koltuğu da oluyor ekranı izleyebilmesi için.
Ayseee4238 Elazknn evet Kayseri Özel Erciyes Hastanesi’ne gidiyorum ve başından beri eşim hep girebiliyor hiçbir sorun olmuyor.
Seminn İlk başlarda almıyordu doktorum gide gele yakınlık kurunca ve rica edince almaya başladı yoksa yasak diye almıyordu
atomcatandtheboysmother Ben de İstanbul Avrupa yakasındayım. Gop Avrasya hastanesine gidiyorum. Her randevuda eşimde benimle birlikte. Üstelik arkadaşın dediği gibi doktorumuz hadi babası kayda al sen de falan diyor.
Taze_gebe Elazknn her hastane aynı değildir tabiki, istanbulda ermeni hastanesine gidiyorum. Eşim de giriyor hiç sorun olmadı🌸
Kayraninannnesi Elazknn İst Avp yakasındayım Esencan Hastanesine giriyorum eşimi her zaman alıyorlar içeri 🙏
Aysnn3705 Elazknn bn hep eşimle birlikte giriyorum hatta abim o hastanede çalışıo o da bazen girer içeri kapının kenarından o da bakar ultrason ekranına Esenyurt’ya Yeni Hayat Tıp Merkezine gidiyorum
nurdane3504 Elazknn ben önce devlete gidiyordum canım ama hiç ilgi falan yoktu eşimi almiyorlardi ve ultrason resmi dahi vermiyordu o yüzden özele geçiş yaptım eşim her seferinde benimle içeri geçiyor şimdi gayet detaylı bebeğimizi görüyoruz 🤗
Selcans Elazknn Şişli Memorial’a gidiyorum normal kontrolumde bile eşim girebiliyor ama sanırım her hastanede ayni değil 🙄 randevu almadan önce danışın isterseniz.
Selcans Elazknn doğrudur yoğunluk ve pandemiden ötürüdür muhtemelen. İmkaniniz olursa bir kere de olsa babasi da görsün o zaman onlarda anlıyor gerçekten 🤗