Merhaba, klomeni reçetesizde alabiliyorsunuz. Benim doktorum adet olursan 3. Günü kullanmaya başla bitince gelirsin demişti ama gidemedim gidemeyince kendim ovulasyon ile kontrol sağladım şuanda da 6+0 hamileyim. Tabii bana doktorum söyledi kullan diye ama yinede soktorunuza danışın isterseniz 🥰 Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin