Fener1608 benimde adetim gecikti test yaptım ikinci çizgi çok az hafifi gölge gibi oldu bekledim Bir hafta sonra yaptım net çizgi çıktı. inş seninde öyledir. hemen ıkınci testi yapma bir hafta bekle ama kan testi net çıkar uğraşma direk en yakın sağlık ocağına git kan testi ni ver ıkı saate çıkar 🥰