Anneler bugün kendimi bı değişik hissediom böle icim kıpır kıpır alt tarafimda bugün çok ağrı oldu bebiste hiç durmadan hareket edio valla şimdide sık sık tuvalate çıkmaya başladım ama ne nisan nede suyum gelmedi tuvalete gidiyorum iki dakika sonra geri gidiyorum afedersiniz affınıza sığınarak söylüyorum iki damla bişi gelio sanki altıma yapcakmisim gibi hissediyorum sürekli acaba mesanem tam olarak bosalmadigi icinmi öle.oluyorum ama bugün kendimi çok değişik hissediyorum sanki dogurcakmisim gibi bı his var içimde neden sizdede böle oluyormu 39+4