Canisi o kadar aynı duyguları yaşamışız ki aynı bende erkek annesiyim ve bi oğlum daha olacağını öğrendim hep kızdır diye düşündüm ama nasip tabi sağlıklı olması önemli. yinede insan olmayanı istiyor bende öyle diyorum galibi beni kızım olmayacak 😯Rabbim inşallah herkesin gönlüne göre verir.Rabbim bize de sağlıkla hayırlı bereketli kız çocuğu nasip eder ogullarimizin bacıları olur insallah💕😇😊