Kızlar ben 10 haziranda zorunlu kürtaj oldum. Henüz adet görmedim sorum şu ki benim bu aralar karın ve kasık ağrım var ve kendimi çok halsiz hissediyorum hamilemiyim acaba diyorum yada adet mi olacağım kürtajdan sonra ki ilk adetinizle ilgili beni bilgilendirebilirmisiniz