zeynepemiromer ben mahalle arasında ki çamaşır satan bi ablanın dükkanından aldım çok memnunum eğer varsa oturduğunuz yerlerde sorun muhakkak yardımcı olurlar. Yazlık bi tayt iç göstermiyor ve yakmıyor da. İnternetten bu zamana kadar baktıklarım genel olarak pahalıydı, birde görmeden almak istemedim, mağazalarda da bulunmuyor doğru düzgün. Bir bakın derim 🙋🏻♀️