Momocuk-48 Merhaba nerede ve kaç yaptırdınız bilgilendirirmisniz ben devlet hastanesine gittiğimde dehşetle ayrıldım özrü varsa bakarız dedi bana dr bozuntusu bilgilendirirseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler 🙏